Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 99
Pokaż wszystkie komentarzeCzas pokaże czy zmiany wyjdą na lepsze. Ja widzę to trochę inaczej. Egzamin jest na pewno dużo trudniejszy, nie da się go jednak w pełni ocenić stojąc z boku i przyglądając się manewrom zdenerwowanych kursantów. W Toruniu niedawno odbyła się też pierwsza prezentacja nowego egzaminu, wyzwanie podjął jeden z instruktorów i też poległ, także najpierw to muszą przygotować się instruktorzy do tego żeby uczyć innych. W mojej mieścinie gdzie jest 8 ośrodków szkolenia kierowców, zostały tylko 2 w których można szkolić się na kategorie tylko i wyłącznie A1 jak na razie, bo nie zakupili większych motocykli, a reszta całkowicie zrezygnowała z kategorii motocyklowych. Wiem, że to wszystko dopiero raczkuje, ale myślę że w niedługim czasie będą kolejne zmiany i protesty i nawet nie chodzi o trudność placu manewrowego, ale też o kasę. Słusznie też powiedział "on25" z tym FZ1 to przegięcie. To nie przesiadka z MZ ETZ 250 na Jawę TS 350, tylko z 500-600 na 1000, a to spora różnica. Co do ósemki, nie zapomnij, że kursant kat.A nie będzie manewrował tam GN 250 tylko np. Gladiusem i chyba stąd powiększenie jej obszaru. Co z tego wyjdzie czas pokaże, póki co moim zdaniem jest więcej minusów niż plusów. Być może nowe prawko lepiej przygotuje do codziennej jazdy w mieście tylko jestem ciekaw jak się to odbije na kieszeniach przyszłych kierowców ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza